viernes, 23 de mayo de 2014

Resum de l'assignatura

Cal destacar que el primer dia que van tenir aquesta assignatura em vaig sorprendre molt al veure la docent. Dir que la docent que impartia la matèria, va ser mestre d'educació infantil quan jo anava a l'escola. A més, també ho va ser del meu germà i la relació entre nosaltres i ella es molt positiva.

Sobre els continguts de la matèria, puc destacar que he apres moltes coses. M'ha sorprès molt ja que hi havia molts continguts que jo desconeixia. Cal dir que una cosa que jo milloraria serà l'organització per impartir les classes, ja que hi havia dies que mostrava un poc de desordre.
El treball de l'assignatura era compartit amb l'assignatura d'Observació i Documentació (22012). Aquí vull destacar que entre les dues docents hi havia molts de desacords i situacions contradictòries; i nosaltres com a alumnes, no sabien que havíem de fer.
Com a resultat de l'assignatura puc destacar que han set molt positius i sobretot, el poden gaudir de tenir una mestre a l'escola i desprès a la Universitat.


No hay comentarios:

Publicar un comentario